Veelgestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Online eten bestellen via Allezbezorgd.nl gaat in 4 stappen:

Stap 1: Je vult de postcode in van het adres waar je de bestelling bezorgd wilt hebben.
Stap 2: Je selecteert het restaurant/winkel van je keuze. Hierbij kun je eventueel gebruik maken van de categorieën rechts aan de pagina om het aanbod op jouw wensen aan te passen.
Stap 3: Je stopt de producten die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op het plusje met de prijs te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten klik je op de knop ‘bestellen’ onder het winkelmandje.
Stap 4: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen, en kies je daarna je betalingsmogelijkheid.
Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent, in het geval wij of het restaurant vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. 

Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van ons. 


Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?

U ontvangt een bevestiging via de e-mail die u heeft aangegeven bij uw bestelling.


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling er is?

Wij streven ernaar om uw bestellingen tussen 60-90 min. te bezorgen indien anders aangegeven.
Tijdens drukte kan dit uitlopen, er word telefonisch contact met u opgenomen.


Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen.


Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Het is mogelijk uw bestelling te annuleren, indien dit binnen 10 minuten gebeurd nadat de bestelling is geplaatst.
En mits de bestelling nog niet is bereid door het restaurant. U kunt deze annulering alleen doorgeven per e-mail op info@allezbezorgd.nl


Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten kunnen variëren per winkel/restaurant, bezorgkosten van niet samenwerkende winkels/restaurants worden berekend aan de hand van de geografische afstand tussen consument en winkel/restaurant en hebben een starttarief van €3,50.


Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

– iDeal
– Paypal
– Bitcoin 

Het is niet mogelijk om te pinnen aan de deur! Alle betalingsmogelijkheden worden online afgerekend. 

Zit je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via ons app’je !